Молодший дошкільний вік (3-4 роки).
«Лелеченька»
Вихователі: Палій Світлана Олександрівна; Римшина Світлана Георгіївна
Вчитель-тифлопедагог: Пасовська Ірина Борисівна
Помічник вихователя: Костевич Світлана ОЛександрівна
«Чомусики»
Вихователі: Ляшенко Людмила Миколаївна ; Донець Тетяна Валентинівна
Вчитель-тифлопедагог: Букаєва Лілія Василівна
Помічник вихователя: Андреева Людмила Петрівна
Вікові особливості психічного розвитку.
Провідна потреба – в активному пізнанні оточуючого світу, спілкуванні, визнанні, самостійності.
Провідна діяльність – ігрова. Відбувається перехід від маніпулятивної гри до рольової.
Відбувається криза трьох років. Формування «системи Я». Дитина намагається нового статусу, внаслідок чого проявляє впертість і негативізм. Розвиток відбувається через спілкування. Характерною особливістю дітей чотирирічного віку є значна емоційна збудливість, нестриманість і недостатня стійкість емоцій. Переважною формою мислення стає наочно-образне мислення. Дитина виявляється здатним не тільки об’єднувати предмети за зовнішньою подібністю (форма, колір, величина), а й засвоювати загальноприйняті уявлення про групи предметів (одяг, посуд, меблі). Різко зростає допитливість дітей. Особливо великий їх інтерес до причин явищ: питання про причини стають переважаючими. У цьому віці відбуваються суттєві зміни в розвитку мови: значно збільшується запас слів, з’являються елементарні види суджень про навколишній, які виражаються в досить розгорнутих висловлюваннях.
НАШ ДЕНЬ
Ранкова зустріч дітей
Індивідуальне спілкування Гімнастика |
8.00 – 8.15 |
Сніданок | 8.20 – 9.00 |
Ігри
Підготовка до занять Корекційні заняття, офтальмологічне лікування |
9.00 – 10.30 |
Підготовка до прогулянки
Прогулянка |
10.30 – 12.00 |
Повернення з прогулянки, обід | 12.00 – 13.00 |
Сон | 13.00 – 15.00 |
Поступовий підйом,
оздоровчі процедури |
15.00 – 15.15 |
Полуденок | 15.15 – 15.30 |
Ігри, індивідуальні заняття, офтальмологічне лікування, самостійна художня діяльність | 15.30 – 17.00 |
Підготовка до вечері, вечеря | 17.00 – 17.20 |
Прогулянка
Повернення до дому, бесіди з батьками |
17.35 – 18.00 |
Поради батькам:
Старший дошкільний вік (5-6 років)
«Віночок»
Вихователі: Вдовиченко Ірина Василівна; Остапенко Ірина Анатоліївна
Вчитель-тифлопедагог: Хмелевська Світлана Олегівна
Помічник вихователя: Манзік Віта Пилипівна
«Калинонька»
Вихователі: Громико Ніна Іванівна; Горопацька Наталія Михайлівна
Вчитель-тифлопедагог: Балашова Валентина Петрівна
Помічник вихователя: Ковриженко Людмила Володимирівна
«Волошка»
Вихователі: Севрук Любов Павлівна; Чернишенко Валентина Миколаївна
Помічник вихователя: Бастюченко Наталія Юріївна
Вікові особливості психічного розвитку
Провідна потреба – у спілкуванні, творчій активності
Провідна діяльність – творча гра.
Провідна функція – уява.
Дитина 5-6 років прагне пізнати себе і іншу людину як представника суспільства (найближчого соціуму), поступово починає усвідомлювати зв’язки і залежності в соціальній поведінці і взаєминах людей.
У цьому віці в поведінці дитини відбуваються якісні зміни – формується можливість саморегуляції. Діти починають пред’являти до себе ті вимоги, які раніше висувалися їм дорослими. Так, вони можуть, не відволікаючись на більш цікаві справи, доводити до
У 5-6 років діти оцінюють свої вчинки відповідно до гендерної приналежністю, прогнозують можливі варіанти вирішення різних ситуацій спілкування з дітьми своєї і протилежної статі, усвідомлюють необхідність, і доцільність виконання правил поведінки у взаєминах з дітьми іншої статі, помічають прояви жіночих і чоловічих якостей в поведінці оточуючих дорослих.
В ігровому взаємодії істотне місце починає займати спільне обговорення правил гри. Діти часто намагаються контролювати дії один одного – вказують, як повинен вести себе той чи інший персонаж. У випадках виникнення конфліктів під час гри діти пояснюють партнеру свої дії або критикують їх дії, посилаючись на їх правила.
Поза грою спілкування дітей стає менше ситуативним. Вони охоче розповідають про те, що з ними сталося: де були, що бачили і т. д. Діти уважно слухають один одного, емоційно співпереживають розповідями один одного.
НАШ ДЕНЬ
Ранкова зустріч дітей
Індивідуальне спілкування Гімнастика |
8.00 – 8.30 |
Сніданок | 8.30 – 8.50 |
Ігри
Підготовка до занять Корекція зору |
8.50 – 9.05 |
Заняття колективні в групі та індивідуальні в кабінеті вчителя – дефектолога | 9.05 – 10.30 |
Підготовка до прогулянки
Індивідуальні заняття Прогулянка Повернення з прогулянки |
10.30 – 12.25 |
Обід | 12.25 – 12.50 |
Підготовка до сну
Сон |
12.50 – 15.00 |
Поступовий підйом,
оздоровчі процедури |
15.00 – 15.15 |
Полуденок | 15.15 – 15.30 |
Корекція зору
Самостійна діяльність, ігри Індивідуальні та спільні заняття Підгрупові та індивідуальні заняття в кабінеті вчителя – дефектолога Підготовка до вечері |
15.30 – 17.20 |
Вечеря | 17.20 – 17.35 |
Прогулянка
Повернення до дому, бесіди з батьками |
17.35 – 18.00 |
м. Київ, 04050
вул. Дегтярівська, 6-А
ст. метро «Лук’янівська»
(044) 483-64- 96