Група «Сонечко»

Ясла

ЯСЛА

Ранній дошкільний вік

Група  «Сонечко»

 

Вихователі: 

Матюшенко Олена Станіславівна
Прокопенко Віра Михайлівна

Помічник вихователя:

Гула Наталія Григорівна

 

Вікові особливості психологічного розвитку дітей

Провідна потреба – у спілкуванні з дорослими та однолітками, у любові та повазі.

Провідна діяльність – предметно — маніпулятивна

Провідна функція – сприймання.

Ранній вік (від 1-го до 3-х років) є одним із ключових у житті дитини. За цей час дитина оволодіває прямою ходьбою, предметна діяльність стає провідною у психічному розвитку, а мовлення — засобом спілкування, зароджуються ігрова та зображувальна діяльність, розвиваються різні форми спілкування з дорослими та однолітками, інтенсивно формуються новоутворення у пізнавальній та особистісній сфері малюка.

 

 

Ранній вік і його значення у подальшому розвитку дитини

Досягнутий до кінця немовлячого віку рівень фізичного і психічного розвитку уможливлює перехід дитини на новий віковий етап — раннє дитинство. У подальшому їй не вдасться вже стільки досягнути та набути у своєму психічному розвитку, як за ці роки. Дитина не лише оволодіває прямим ходінням, а і впевнено, спритно рухається. Вона не тільки засвоїла мовлення, але і застосовує складну гру особових займенників. Вона вже вміє любити і боятися, виявляти свою особистість, демонструвати, на що здатна.

Наші вихователі постійно піклуються про організацію цікавих ігор, змістовних занять та активну діяльність дітей впродовж дня.

 

Крок за кроком (наш день)

 

Зустріч дітей, огляд, ігри, індивідуальне спілкування, гімнастика 8.00-8.20
Підготовка до сніданку, сніданок 8.20-9.00
Ігри, підготовка до заняття, заняття (у підгрупах та індивідуальні), самостійна діяльність за власним вибором 9.00-10.00
Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні 10.00-11.30
Поступове ( підгрупами) повернення з прогулянки 11.30-11.45
Підготовка до обіду, обід 11.45-12.25
Підготовка до сну, сон 12.25-15.00
Поступовий (в міру пробудження дітей) підойм, оздоровчі процедури 15.00-15.10
Підготовка до полуденка, полуденок 15.10-15.30
Ігри, самостійна діяльність (за власним вибором дітей), заняття індивідуальні та у підгрупах 15.30-17.05
Підготовка до вечері, вечеря 17.05-17.30
Підготовка до прогулянки, бесіда з батьками, повернення дітей до дому 17.30-18.00

Вихователі радять

Чим можна позайматись з малюком, щоб розвинути вмілість рук?

  1. Катання по черзі кожним пальцем камінців, кульок.
  2. Двома пальцями руки (вказівним і середнім) «ходити» по столу, спочатку повільно, потім швидко.
  3. Показати окремо тільки один палець.
  4. Барабанити усіма пальцями обох рук по столі.
  5. Плескати в долоні тихо і голосно, в різному темпі.
  6. Нанизувати великі ґудзики , кульки, намистинки на нитку.
  7. Застібати ґудзики, гачки, блискавки, закручувати шурупи, гайки, втулки.
  8. Шнурувати черевики, шнурувати на спеціальних рамках.
  9. Перебирати крупу, зерна (квасолю, горох, гречку).
  10. Складання конструкторів.

КОНТАКТИ

м. Київ, 04050

вул. Дегтярівська, 6-А

ст. метро «Лук’янівська»

(044) 483-64- 96